URZĄD MIASTA STALOWEJ WOLI
bip.gov.pl
Sonda
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2018 i 2019 roku.

ZMIANY:
2018-01-29 12:40:14: Dodano wynik do przetargu
2017-12-06 10:59:50: Odpowiedzi na pytania wykonawcy z dnia 4 grudnia 2017 r.
Więcej >>>
2017-12-06 10:44:15: Zmiana SIWZ oraz Ogłoszenia o zamówieniu - zmiana terminu składania i otwarcia ofert.
2017-12-06 10:33:40: Dodano plik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2.pdf
2017-12-01 11:07:18: Odpowiedź na pytania wykonawcy z dnia 30 listopada 2017 r. (3)
2017-12-01 10:24:32: Odpowiedzi na pytania wykonawcy z dnia 30 listopada 2017 r. (2)
2017-12-01 10:16:45: Odpowiedzi na pytania wykonawcy z dnia 30 listopada 2017 r.
2017-11-30 14:18:15: Zmiana SIWZ oraz Ogłoszenia o zamówienia - zmiana terminu składania i otwarcia ofert
2017-11-30 14:14:42: Dodano plik Formularz ofertowy - aktualny.doc
2017-11-30 14:13:35: Dodano plik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf
2017-11-27 13:15:57: Zmiana SIWZ - nowe załączniki 1a i 1b
2017-11-27 13:14:48: Dodano plik załącznik 1b - formularz cenowy - część II zamówienia - aktualny.docx
2017-11-27 13:12:05: Dodano plik załącznik 1a - formularz cenowy - część I zamówienia - aktualny.docx
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2018 i 2019 roku.

Data składania ofert:
2017-12-04 12:00:00
Data wpłaty wadium:
2017-12-04 12:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Stalowa Wola
WytworzyłNadbereżny Lucjusz 2017-11-23 11:25:00
PublikującyRafał Kozłowski 2017-11-23 11:25:00
Modyfikował(a) Rafał Kozłowski 2018-01-29 12:40:14
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie o zamówieniu 566.67 KbPlik pdf
2. SIWZ 429.76 KbPlik pdf
3. Formualrz ofertowy + załączniki 144.50 KbPlik doc
4. wzór umowy 368.90 KbPlik pdf
5. Załącznik nr 1a - formularz cenowy - część I zamówienia nieaktualny!! 25.00 KbPlik doc
6. Załącznik nr 1b - formularz cenowy - część II zamówienia nieaktualny !! 39.86 KbPlik doc
7. Załącznik nr 1a - formularz cenowy - część I zamówienia - aktualny 41.72 KbPlik doc
8. Załącznik nr 1b - formularz cenowy - część II zamówienia - aktualny 25.90 KbPlik doc
9. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 346.26 KbPlik pdf
10. Formularz ofertowy - aktualny 144.50 KbPlik doc
11. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2 346.58 KbPlik pdf

Strona współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Strona współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Wygenerowano: 19 września 2018r. 03:17:44
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.